Nur-ten aynı bizimki 😃 eller hiç çıkmıyor ağzından, ikisini birden sokmaya çalışıyor bazen 😀 kendime vakit ayıramıyorum bile, yanından gidiyorum uyuyorsa hemen uyanıyor mızmızlanıyor. Atak haftasındayız şu an. Allahtan çok sıkıntılı geçmiyor. Pazartesi bizim de aşımız var.