PrensesimDuru Sesler çıkartıyo, beni görünce gülümsüyo, çıngıraklara falan bakıyor. Dönmeye çalışıyo ama poposunu çeviremiyo😄
Uyku düzeni hiç yoktu ama biraz öksürüyodu dr damla verdi ondan mıdır nedir gündüzleri biraz uyuyo 2-3 gündür. Hatta korktum bu uyumazdı nasıl uyuyo diye verilen ilactan sanırım🙈 Bu arada benimki erkek.