SevdaNurumm Arkadaşlar 1bucuk yaşındakş oğlum icin almayı düşünüyorm nasıl memnun musunuz 😊 nette biraz araştırdım alanlar pek memnun değil gibi. Parçaları sürekli birbirinden ayrılıyormuş kullanşlı değilmiş sanrım öle mi gercekten
Sevilayy_1 SevdaNurumm 1 yıldan fazladır kullanıyoruz bi sıkıntı yaşamadım temizliği kolay sadece etkinlik tarzı şeyler yapıyorsanız diğer başka bi masası var onu tercih edin derim
Sevilayy_1 SevdaNurumm tüm lekeler çıkıyo ama suyla çıkan boyalarımız var diğerlerini bilmiyorum çıkar mı
Elifnazberat Lekeleri çok zor çıkıyor ve benim kızım çok sıkılıyor en fazla 10 dk oturup kalkıyor çok gereksiz bisey imis bizim icin