Benim bebeğim 3 aylık. Çok şükür sütüm var, bebeğim geceleri uzun uyuduğu için süt birike birike akıyo hep boşa gidiyo, bende sağıp stoklamak istiyorum. Buzlukta 3 ay durabiliyor sanırım ama koku geçebiliyomuş diye duydum nasıl stoklamalıyım? Süt saklama hakkında önerileriniz var mı ?