17 aylığız emziriyorum skn bir haftadır 2 haftadır inanılmaz iştahsızlık var gerçekten çaresizim bu süreci yasayan var mı ya bu cocuklar nasıl beslenme düzeni olusturacak nerde eksiğiz 2 yasa kadar emziren var emen cocukda kilolu benım yavrum 9 kilo 400 gr yardımcı olursanız sevinirim :(