Gok01 Mti16 ay ben de burada bekleyeyim çünkü yaptırıcam 6 ayımı doldurunca . Bir de araştırıp görüşmelerime göre lazerle çatlak tedavisi sonuç vermiyormuş bana bir işlemden bahsettiler soyma tam ismini hatırlayamadım o ancak kan dolaşımı sağlayarak sonuç verdiriyormuş sanırım onu yaptıracağım 🤷♀️ Ama 6 ay bekle vücut toparlasın sonra bi hamamda ölü deriyi at öyle yapalım dediler bana belki fikir olur size de . Yaptıran varsa aydınlatsın bizi lütfeeeen 😀
Puki Mti16 bende de vardı gebelikde oldu . Ama cok zayıflayınca hepsi gitti.çatlak bide gitmez diyorlar .palavere
Karaninannes Bende bekliyim bari. Ama sonuç çıkacağını sanmam . Kimse umursamıyor sanki. Ben takmaktan delircem . Çatlak değil resmen yırtık karnımın her yeri . Bence çözümü yok ama neyse😤
Deletedmom11111 Karaninannes bende de durum aynı karnım basenlerim cok afedersiniz bikini bölgesi bile ben 6 ay hic kilo almadm toplam 3 kilo aldm sadece son 3 ay 19 kilo aldm öyle olunca aşırı yırtık oldu bide cok zayftm hamile kaldıgımda o yüzden sanırım her yerm yırtık 😞
Burcc Karnımdaki çatlaklar berbat halde, ayrıca baya derin. Doktorum tekrar hamile kalırsan çatlama olasılığın yüksek, bir daha çocuk yapmıcaksan tedavi deneyebilirsin demişti.
Mti16 Puki Allah Allah gerçekten gitti mi. Kaç kilo verdiniz ? Birde ne zaman beyazlamaya başladılar ?
Puki Mti16 35 kg verdim . Korse kullandım göbekde sarkmadı . Doğumdan sonra feciydim . Hobilir gırtlagımı tuttum kg için . Şuan 9 ayı geçtik gecen farkettim catlakda kalmamış .