Benimkide aynı senin bebeğin gibi geçenlerde bir sebepten nöroloğa gittik destekli oturtmak için 5.ayı, tam oturtmak için 7. ayı bekle zarar verirsin istemeden dedi. Emzirirken kendini kasarak kalkmak istiyo göbeğime doğru ayaklarını koyunca adım atmak istiyor ve sırt üstünden tek tarafa yüz üstü dönüp sürünmeye çalışıyor ama bunlar bilinçli değil refleksmiş