Mastit olmuştum doktora gittim antibiyotik tedavisi başladık en başta 2 3 gün iltihap sağdım sadece iltihap çıktı çok arada süt çıkıyordu ama artik iltihapta çıkmıyor hiçbirşey gelmiyor göğsümden masaj yapmaya çalışıyorum sicak su uyguluyorum ama nafile 1 damla bile bişey çıkmıyor. Nolur yardımcı olun varmi başına gelen