Seldademir canım benim bebeğim 4 aylık olacal nerdeyse kakası heep yeşildir. Biz alerjik mama kullanıyoruz ondanmış. Hatta kaka kültürüde yaptırdım içim rahat etmedi. Onda da bakteri üreme görülmedi. Hala da yeşil yapar ama siz neyle besliyorsunuz. Benim arkadaşım anne sütü veriyordu bir ara onun da kakası yeşil olmuştu, alerjisi varmış süt ürünlerine.