Ozgeackgz-0 Dört gündür antibiyotik kullanıyoruz (klamoks bıd) ve oğlum fena halde pişik oldu bacaklarını kapatmak istemiyor bezi takarken. Antibiyotiği kesince hemen iyileşiyor mu devam ediyor mu çok üzgünüm 🥺
Deletedmom9 Ozgeackgz-0 Antibiyotik sık kaka yaptırır bu da pişiğe neden olur bırakınca düzene girer. Havalandırın ve yıkayın mendil kullanmayın.
Efekuzeyy Benim oglumdada olmuştu, hametan,fito dr trosyd gibi kremler kullanabilirsin demişti doktorumuz.gecmis olsun…
Goodmom Ozgeackgz-0 krem kullansan da çok etki etmiyor malesef bittiğinde düzelir merak etmeyin geçmiş olsun🌸