Mutabeatt çok iyi anlıyorum canım cidden insanı sıkıntıya sokuyor kaşısan kaşınmıyor ağrı desen değil sancı gibi değişik bişey ama işte zamanla geçiyor sabretmekten başka çözümü yok, doğal bir durum, belki doğal bir çözümü vardır ama araştırmak lazım, ama sakın bebeğini emzirmekten vazgeçme onun senin sütüne ihtiyacı var 🥰 Allah dayanma gücü versin