Merhabalar nasılsınız, sizden bir konuda yardım istiyorum. Benim bebeğimin egzaması aldı başını gidiyor. Doktora götürdüm bugun, oda kıyafet olarak organik bir iki çıtçıtlı badi al sadece onu giydir bakalım kıyafetten mi dedi. Detarjanını değiştirdim. Ama kupkuru bütün vucudu kıpkırmızı. Oda uzun zamandır bu kadar kötüsünü görmediğini söyledi. Organik kıyafet nerden bulabilirim, tavsiye eder misiniz? Hem çok pahalı evet ama 2 çıtçıtlı iki tane de alt alsam değiştirir giydiririm başka çarem yok. Çok teşekkür ederim anneler. 😘