Canimm Kızlar merhaba kızım 5aylik örümcek almak istiyorum aslında çok sağlıklı değil biliyorum yürümeyi filan geciktiriyor mis birde ama böyle uzun süreler değilde işte bı gün içinde mesela 5kere koysam maksat sırtı dinlensin işte oda rahatlasın diye bı 15.20dakika koysam acaba sıkıntı olurmu
Gizemabc Canimm Eğer bebeğiniz tutunup kalkabiliyor, sıralayabiliyor, ayaklarının üstüne tam basıyorsa yani fiziksel hazırbulunuşluluğu varsa ve dediğiniz gibi kısa süreli koyacaksanız bence hiçbir sakıncası yok.
Canimm Gizemabc tam basıyor ayaklarını parmak uçlarında değil ellerimi tutsa kendini kaldırmaya çalışıyor sürekli kucağımda durutamiyorum haliyle isim oluyo yinede günümün en büyük kısmını ona ayırıyorum ama derman kalmıyor artık oynamak istiyor ayağa dimtigimde gülüyor hoşuna gidiyor bende düşündüm buraya fazla yazmışsım eltim bacakları ağrır ilk başta 2.3dakika sonra artırarak işte bı 8.10dakika dursa yeter dedi bu şekilde arada 2.3saat alıp dinlendir sonra yine bindir 10dakika bişey olmaz dedi maksat sırtı dinlensin
Deletedmom379 Ikrazumra19 benim oğlum 5.5 aylık yatırdığımda bulduğu yere tutunup kalkmaya çalışıyor ya da ben elinden tutup destek veriyorum oturtmaya çalışıyorum ve direk ayağını kaydırıp ayağa kalkiyo 2 dk kadar duruyo ve aşırı keyif alıyor. Hiç 5 aylık bebek bunları yapamaz diye düşünmedim. Oğlumun yaptığı anormal bı durum mu acaba 🤔 şuan ayağa kalkmak istemesi zararlı mı kendisi için 😔
Canimm Linasuannesi çünkü çok aktif bı bebek ve işlerim oluyo haliyle 15dakika olmasa da en azından 8.10dakiks dursun hem o dinlenir hem ben diye umuyorum siz az koyuyorsunuz sanki 6.5aylik olmuş yanı evrimle bı tek ben ilgileniyorum destekcim yok bu yüzden bı tek cocugumla duramıyorum kaldır beni day durut sev konuş istiyor çok mutlu oluyor durunca
limonlucizkek Deletedmom379 benim kızımda öyleydi 5 aylıkken bazı bebekler seviyor sanırım ayakta durmayı
Ikrazumra19 Deletedmom379 ayaga kalkmak istemedi anormal degil canim benim kizimda dpnuyor kendisi oturuyor ayaga kalkmak istiyot ama detsksiz oturmadan ayaklatina kuvvet vermek onurgasi icin saglikli degilmis o yuzden bastirmiyorum ben
kimyageranne Deletedmom379 yoo anormal değil benim kızımda 5 aylık yazdıklarınızın birebir aynısını yapmaya çalışıyor hep
Deletedmom414 Bende koyuyorum yemek yerken wc girerken falan oyalanıyor. Yoksa ağlama krizine girer asla durmaz
kokusudalin Canimm bende koydum canim bizimki pek sevmedi basta ama sonralsri sevdi. Yurumez kismina gelince alakasi yok benim oğlum 7 aylikken tutunmaya basladi 10 aylikken yürüdü. Uzmanlar uyariyor saglikli degil erken diye ama gerisi size kalmış
Canimm kokusudalin aynen canım sadece dinlenmek için zaten öyle saatlerce tutacak değilim senin gibi bı salatami yapıyım yada ev ye gidiyim sofrayı kuruyum hani bu gibi durumlarda boşken zaten kucağımda tutarım
Deletedmom379 limonlucizkek yani bı problem gibi görmedim hiç bı zaman. Ama mesela daha yuzustunden sırtüstüne daha donemiyor 🤦
bir_pasa_annesi Canimm ne olacak cnm bende o sıralarda koydum oğlum 7 bucuk aylık cokda seviyor yürümeyi tam tersi hızlandırıyor geciktirmiyor
limonlucizkek Deletedmom379 aynen benimki de öyleydi ya biraz ne istediği önemli çocukların. 7 buçuk aylık mesela hiç emekleme çabası yok.hala ayağa durmak istiyor surekli
Ececik07 Canimm doktorum bu konuda en az 7. Ayı beklememi söylemişti onun daha omurgası kendisini taşıyamaz, ayakları içe basabilir demişti ondan yapmayın derim
Deletedmom379 Ikrazumra19 anladım kuzum çok teşekkür ederim bilgi için. Zaten desteksiz durması imkansız şuan ama ayakta durmayı aşırı seviyor oda 1 2 dk anca 😂
Deletedmom379 limonlucizkek her bebek bir olmuyor. Bı anda bakmışsın emeklemis. Benim oğlumun da düne kadar yoktu bugün yere koymuştum bı geldim ki koltuğun altına girmiş 😂😂😂