Asliiii Yarın kırkımız çıkıyor kanamam 1 haftadır azalmıştı ama dünden beri yine başladı hafiften normal mı sizce ?
Cerenaslan Asliiii Normal benimde 40 ıma yakın bitmişti tam 40 ımın çıkacağı günden 2 gün önce kanamam başlamıştı normal regl olmuştum yani. Sorun yok
OzgE_K Asliiii regli olmuşsun canım normal benimde 40 ımın çıktığı gün kanama yeniden başlamıştı yoğun bi şekilde kadın doğum doktorumu aradım çok normal regl kanaması endişe etme demişti öyleymişte şuan sürekli düzenli zamanında her ay oluyor.