Bana gündüzleri 2 saatte bir emzir geceleri 3 saatte bir emzirebilirsin demişlerdi. Ben de 3 saate kurdum alarmı hep. Ama son zamanlarda alarmdan önce hatta bazen çok daha önce kendi kalkıyor zaten :) şu anda bir ayı bitirdi. Ikinci aydan sonra alarmı bırakmayı düşünüyorum doktoruma da danışıp