Dün akşam sol göğüsmde ağrı başladı sonrasında baş ağrısı ve ağrısı başladı hemen akabinde 38.5 a varan ateş ve titreme yaşadm ama bu esnada o göğüsümden bebeğimi emzirdim. Bugünde aynı göğüsümde kısmi kızarıklık var ve göğüsüm çok dolgun. Biraz sağdım ama hala dolgun.. İnternetten ataştırdım mastit olduğumu düşünüyorm ama hafta sonu olduğu için doktora gidemiyorm acilde bişey yapılmıcağını düşünüyorum. Tedavi edilmesi gerwkiyormuş. Mastiti yaşanyan var mı nasıl geçti? Tedavisi nasıl yapıldı? Doktor şart mıdır? Antibiyotik tedavisi mi uygulandı?