Bebegil 2 ay 13 gunluk,yanaklarinda kizariklik ve kakasinda mukusluk farkettm..devlet hastanesine göturdum cildine bakarak süt alerjisi olabilir dedi..carsamba gunu cocuk alerjisi bolumune yonlendirdi test yapilmasi icin…özelde bildgmz iyi bir doktor var mi..carsamba günunu beklemek istemiyorm