Sunshine Merhaba anneler oğlum 8 ay 1 günlük bu aralar oyuncak arabalarının tekerleriyle çok oynamaya başladı sürekli tekerlek döndürüyor. Otizm belirtisi olabilir diyorlar korkuyorum bende. By by yapabiliyor göz teması kuruyor kahkahalar atıyor sürekli oyın peşinde. Endişelenmeliymiyim
Tortilla_ Sunshine bilgim yok canım üstte kalsın.🌼 Korkutma kendini daha erken belki otizm demek için
idil1990 Sunshine her seyi ona baglamak gerekszi bence. Benimde kizim on aylik kamyonu var tekerlegini cevirip surekli oynuyor eline alinca. Dusunsenize dunyaya yeni gelmissiniz kesfetme doneminiz ve eline donen bisey vermisler dikkatinizi cekmezmiydi. Goz temasi var herseyi normal bebegimin. Camasir makinesi calisincada bakiyor. Cunku ses cikartiyor makine ici donuyor camasirlar sekil degistiriyor. Dikkatini cekiyorsa ne mutlu bisey Otizm demek icin ayni seyleri takinti halinde saatlerce yapmasi lazim. Goz temasi varsa adina bakiyorsa gelisimi normalse hic mi hic icinizi karartmayin 🌱
Ecreee Sunshine neden herşeyi otizme bağlıyorlar anlamıyorm…bebeğiniz gayet sağlıklı…kızım 14aylik olucak bir şeye takıldinmi takılır ilgisi bitincede yüzüne bakmaz😅keşif dönemleri bebeklerimizin rica ederim herkesin her dedigine bakıp kedinizi ve bebeğinizi üzmeyin…otizmin belli ooan şeyleri var bakıp araştırın derim..
melodininoglu Sunshine benim bebeğim bir yaşında parkta normal otomobillerin tekerleğin çevirmeye çalışıyor 😀 çünkü biliyor döndüğünü aklına kötü getirme 🖤
Ecreee idil1990size katılıyorum..benim kizmda öyle keşif dönemleri o yüzden ilgisi çekenlere bakıp anlamaya çalışir daha sonra başka oyunların peşinde yada benim peşimde olur😅😅
attbianne Sunshine hayır endiselenecek bişey yok Allah’a şükür tekerlerin döndüğünü keşfetmiş ne güzel
Araseymen Sunshine endişelenme benim oğlumda da vardı o aylar şimdi 10 aylık arada araba sürerken ters tutup tekerleği çeviriyor ama çok uzun süre yapmıyor o tekerlekten çıkan ses hoşuma gidiyor o yüzden yapıyor
[silindi] Otoizim veya her hangi bir hastalık bir iki semptomdan adı koyulmaz. Eğer 1-2 ay sonra sizin şüphe ettiklerinizi hala devam ediyorsa doktorunuza danışın. Ama şu durumda, tekerlekle oynuyor diye :) endişelenmeyin :)
Defneligunlerrr Sunshine hayıırrr 😊 benimde oğlum 16 aylık oğlumda o civarlarda tekerlekleri döndürüyordu. Hatta hala döndürüyor. Hoşlarına gidiyor bence. Her komutu yerine getirebiliyor. Oldukça fazla cümle kurabiliyor. Göz teması var. Taklit yeteneği çok çok iyi. Yani bir sıkıntı yok. Bence otizm değil. Sadece oyun 😊
tellibaykus Sunshine hiç korkma daha objeleri keşfetme döneminde döndürecek tabii hatta o döndükçe şaşıracak 😂
dygcm Sunshine ya herseyi otizme baglamayın bence dusunmeyın yani cocuk bu ılgısını cekmıstır yapmıstır burda her dort anneden ıkısı bunu dusunur oldu bence cok takılmamak lazım Allah korusun tabi ki ama bi tekerlek cevırmeyle ya da camasır makınesını ızlemeyle ısıga bakmayla hemen o kapıya cıkıyo dıye bısey yok
iraz90 Sunshine araba oynuyorlar suruyorlar yani tekeri kesfedip onu oynamasi nekadar kotu olabilirki benim oglumda kucukken teker oynuyordu simdi normal suruyor cani nasil istiyorsa oyle oynuyor hicte aklima kotu birsey gelmedi sizde kafaniza takmayin bence
Yorgunanne1 Sunshine herşeyi otizme bağlamayın lütfen. Benm kızm 11 aylık oda alır döndürür ve izler çnkü onlara farklı geliyor ilgilenrni çekiyor. Gelişimi izde gayet iyi endişe etmeyn lütfn