Zynpsare büyük kızımda gelişim geriliği vardı araştırma hastanesine sevk ettiler gittik, kan tahlilleri ve kemik ölçümü yapıldı kızım 3 yaşındaydı ama kemik yaşi 2 cıktı kan tahlilleri ise temizdi çok şükür. Neyse doktor anne ve baba olarak bizide görünce kızımın da minyon olmasını normal gördü. Biz araştırma hastanesine 9 ay boyunca gittik geldik yaptıkları tek şey kan tahlili oldu kızımı aliyolardi bi odaya canını yakmaktan başka bir şey yapmadılar bu süreç içersinde doktor ne ilaç yazdı nede başka bir şey sabah 9 akşam 7 ye kadar bi tahlil için bekledim hastanelerde sonuçları almak için iki hafta sonra giderdik en sonda vazgeçtim gitmedim hastaneye çok şükür kızım hem boy hemde kilo olarak çok çok iyi şimdi 6 yaşında