rukisbahri moralinizi yüksek tutun sizi çok iyi anlıyorum hem lohusalık hem bu durum aynı yollardan geçtik. Çok zor hiç geçmeyecekmiş bitmeyecekmiş gibi hissediyorsunuzdur ama elbet geçecek bu günler bol bol C vitami alın. Hamileyken kullandığınız vitamin ilacınıza devam edebilirsiniz bana doktorum önermişti 40 gün daha içmemi. Mama da iyi gelecektir sütünüzü lütfen takmayın kafanıza bol bol beslensin bebişiniz yeter 🙏🏻 Sonuçta her covid olan annenin bol bol sütü olmuyor ama bebişler çok daha rahat atlatıyor. Sütünüz az da olsa inanın sizi de koruyacaktır vücudunuz antikor üretiyor. Daha da ağırlaşayacağınızı düşünmüyorum pozitif olun. Biliyorum pozitif olmakta zor ama bu süreçten geçmiş, bebeğinde hala covid kalıntıları olan yeni bir anne olarak söylüyorum güzel düşünün bebeğinize odaklanın her şey çok güzel olacak Allah’ın izni ile