Biz erkeğiz ama saçlı doğdu bayağı bana çekmemiş babasına çekmiş dedik seyrek seyrekti ama uzundu burası yazın aşırı sıcaktı kulak arkasını terletiyor diye kestik 2,5 aylıktı kesince pimannolduk yazları her gün banyo yaptırıyorduk 3,5 aylıktan sonra 2-3 güne bir çıkardık ama ilk kestiğimiz samanlar her banyoda zeytinyağı sürdük şu an 5,5 aylık iyi çıktı sertte değil seyrekte değil yumuşak ve güzel geldi
zeytinyağı tavsiye ederim ☺️