Ndderdem Merhaba 15 aylık oglum kafasının üstünde tepe bölgesine yakın paralel bir şişlik var kafasını bır yere vurmadı. Şişlik biraz geniş sivri geliyor parmak kalınlıgında gibi dokundum bastırdım acımıyor tepki vermedi ne olabilir sizce
Ndderdem Demet_k dokyor normal demişti ama. Büyüdükçe biraz daha azaldı meğerse o kafatasını seklıymıs yenı kemıkler bırlesırken normalde o sivrılık kaynıyomus bizde biraz çıkıntı kaldı. Dert değil ama belli olmuyor dışarıdan elımde bastırarak basını okşarsam hıssedıyorum. Bu arada oglum şuan 3 yaşında ☺️
Demet_k Ndderdem benim kızımda da ve bıngıldak kısmının biraz ilerisinde. Hafif bi sert şişlik. Peki dokrtor ultrasonlamı baktı Teşekkürler ayrıca cevap verdiğiniz için. Biraz rahatladım. Anne olunca kafaya takmamak mümkün değil