Piskolojik olarak covitmişim gibi aklımdan çıkmıyor 1 haftadır kulaklarım ağrıyordu zaten bende yıllardır kulak ağrısı olur iltihaplanıyor sürekli şuanda ağrım geçti hapşırık var sanki piskolojik vücudumunda ağrıdığını hissediyorum . Çevremde bi araya geldiğim kimsede covit olan yok ben neden böyle düşünüyorum anlamadım . Sizce bu bi belirtimi?