Bebeğime 6 ayından beri çoklu besin alerjisi teşhisi konuldu ve o zamandan beri süt ve süt ürünleri yumurta vb şeyler yedirmedim şuan 10 aylık dün başka bi doktor a götürdüm ve bebegimin alerjisi olmadığını söyledi kafam çok karıştı bebegimin besin alerjisi war mi yok mu die şuan 10 aylık olmasına rağmen 8 kilo alt sınıra yakın nasıl kilo aldırabilirim???