10 aylık ben kozmonot aldım ama biraz pisman oldum açıkçası eger aracınız varsa hic gerek yok pandemi yüzünden uzun gezintiler yapamıyoruz zaten nadiren gittigimiz birkac es dost akraba var evden cik araca bin eve gir cok gereksiz oldu kozmonot ama oglum iyice hareketli giydirmesi de zor diye bana zor geliyor belki de sizin 6 aylıkmış. Cok gezmiyorsaniz dedigim gibi araba varsa normal mont diyorum