Candy1907 Merhaba herkese 🙃 lazer epilasyon yaptıranlar bilgi verebilir mi acaba? Nasıl yaptırdınız, kaç seans sürdü? Bir de buz lazer mi önerirsiniz? Başka önerileriniz varsa lütfen bilgilendirin güzel anneler 🥰
Taze_annee Candy1907 ben daha yeni basladim 2 seans 2 kontrol gttim 19 unda tekrar seansım var nasil yardimci olabilirim bilemedim sorun siz bn anlataym
bitterdelisi24 Candy1907 buz lazer daha iyi.. bende 12 seans gittm bir sene ne guzel bıtıyordu hamıle kaldım
Yenianne135 Candy1907 canım ben beş sene önce evlenmeden yaptırmıştım ama ilçede şartlar elvermediğinden küçük bi kuaförde yaptırmıştım. Şu an doğum yaptığım halde tüyler geri çıkmadı ama şimdiki aklım olsa orda asla yaptırmam. Verdiğim paraya değmedi benide kandırdılar. O zamanki para 2200 vermiştim resmen 12 çeyrek altınımı bozdurup oraya verdim ahh kafam ahh şimdi 12 çeyrek 10 bin nerdeyse. Yani demem o ki iyice araştırmadan yaptırmayın derim
elifinannesi53 Candy1907 12 seans 8 kontrol olarak gittim baya baya da bitmişti hamilelikten ince ince çıktı ama yine napıcam bilmiyorum bi paket daha alman lazım sanırım 🤦♀️
Candy1907 Taze_annee buz lazer mi canım senin gittiğin? Faydası olduğunu düşünüyor musun? Buz lazer ve Alexandra yi duydum ama ikisi aynı mi yada hangisi daha iyi merak ediyorum
Candy1907 Taze_annee elifbektas1476 bitterdelisi24 zayce35- kızlar bir de seansa gitmeden ne kadar önce jilet kullanılmalı? Bana bugün jilet yap hemen gel dediler, sorun olur mu sizce?
saripapatyam2 Taze_annee bende başlıcam tüm vücut olarak ama kollarımda çok sayıda ben var. Benlerin patlamaması için nasıl önlem alınıyor. Bene denk gelmesi tehlikeliymiş duyduğuma göre
elifbektas1476 Buz lazere gittim 12 seans 3 sene oluyor bitti bikini bölgesi hariç ondada ben cesaret edemedim
Candy1907 bitterdelisi24 sağlıkla büyüsün inşallah kuzucuk canım💙 umarım daha sonra devam edebilirsin ☺️ ben de hamilelik için erteledim hep, şimdi de başlamak istiyorum. Seans ne kadar sürüyordu canım süre olarak
zayce35- Ben hamile kalmadan önce yaptırmıştım hala daha 3 seans 3 kontrolüm var ama bebeğim daha küçük olduğu için gidemedim. Toplamdan 12 seans 12 kontrol olarak aldım gayet güzel de gitti . Ama hamilelikte hormonlar değiştiği için tekrar cıktı ince şekilde eskisi kadar gür ve kalın değil.
Candy1907 zayce35- onu ben de duymuştum canım ama dediğin gibi çok az çıkıyormuş. İnşallah biz de tamamlayabiliriz😄
bitterdelisi24 Candy1907 jılet yapıp dırek gıdersen ne olır solımmı sana.. herkesın kabarır bır gun onceden yapman lazım? bırde ben tras makınesı kullandım
zayce35- Candy1907 jilet yapıp hemen gidersen vücudun su toplamış gibi kabarır benim buz lazer değildi . Buz lazer nasıldır bilmiyorum ama ben 2 gün önceden alıyordum . Azıcık kıl kökü gözükmesi için yoksa deriye atış yapılıyor ve çok kabarıyor
Candy1907 bitterdelisi24 tamam canım çok teşekkür ederim ☺️ iyi ki sormuşum. Yapanlar tabi sadece işine bakıyor, sonrasını düşünen yok 🙄
Candy1907 Yenianne135 anladım canım evet çok fazla vermişsiniz o döneme göre ama tek şans tekrar çıkmamış olması 😔
bitterdelisi24 Candy1907 ya ben bıkere duzgun alamamıısk kız geldi aldı kolumdakı kalanları. ustune lazer yaptı kabardı heryerım kıyameti kopardım ama olan bana oldu :)
Yenianne135 Candy1907 aynen öyle yapacak birsey yok. Bazı yerlerde yine çıkıyor ben eldivenle halledıyorum
Candy1907 elifinannesi53 ah bir de çıkma derdi olmasa 😔 o kadar seans gitmişsiniz umarım daha az seansla çözülür 🙏 bu arada kaç dk sürmüştü seanslar, hatırlıyor musunuz?
elifinannesi53 Candy1907 tüm vücut yarım saat falan sürüyo canım pek fazla acı da hissetmedim buz lazere gitmiştim