2bebelianne__ ilknur_acr94 ilk prima premium care kullanıyordum sızdırdı sonra ebebek in baby me markasına geçtim oda sızıntı yaptı şuan sleepy natural kullanıyorum çok memnunum ne kaka da ne çiş sızıntı olmadı hiç
Mom987 Busraa5858 2 ay önce 10 kilo 300 gramdı. Ama ben büyük kullanıyorum 5+ bulamazsam 6 numara sıkı ama onu rahatsız etmeyecek şekilde bağlıyorum.
Busraa5858 Mom987 benim bebegimde 10.500 gr ve 17 aylik 4 numara kullaniyordum acaba kucuk geldigi için mi sizdiriyo bilemedim