Merhaba canim anneler,
Benim minnak prensesim 3ay 11 gunluk. Genel olarak sakin bir bebek. Dun tirnaklarini keseyim dedim. Düne kadar uyurken kesiyordum ama bu sefer uyanikken kesmeye basladim. Bir elini bitirdim digerine geçiyordum bi baktim sol gozunun pinarinda bir sey var.TIRNAK😳 Gozunden cikarabilecegim biçimde degildi kurcalamak da istemedim. Kaptigim gibi göz hastanesine gittik. Doktor bakti ama gözünün alt kismina gittigi icin göremedi. Damla yazdi bir tane 3 gun sonra kontrole gelin dedi. Eve geldik yikadim damlayi damlattim. Problem yok gozunde sulanma kizarma gibi eli de gozune gitmiyor belki de yikarken cikti diye dusundum neyse oyle uyudu. Bu sabah bezini degistirirken bir baktik tirnak orda. Esim bebeginizin minik tukuruk beziyle tutup çekti tırnağı. Bir daha mi ASLAAA! Uyurken kesmeye devam. Umarim mikrop kapmaz gozu. Dikkat edin sizde kızlar uyurken kesin tirnaklarini