Alp1 Kızlar bebeğim 10 aylık eline ne verirsek verelim ısırıyor aynı zamanda anlamadan bizide mesela kucağıma alıyorum omzumu ısırıyor böyle kaç kere ağzında birşeyler yakaladım ne yapabilirim aranızda yaşayan varmı lütfen 🥺
Araseymen Alp1 10 ay 6 günlük yanağımı omzumu bacağımı oyuncaklarını herşeyi ısırıyor ya ısırma eylemini öğrendi yada diş kasiyici olarak kullanıyor karar veremedim bende 😅
Alp1 Sakvarelo sayılır 😂 aynı benimkide herşey önce ağzına ama ısırması anlam veremiyorum beşiğin kenarlarını falan da ısırımaya çalışıyor😱
Balkizlarim Alp1 canım benim ısırma olayını unutturmaya çalış otekiler bizdede var farklı bı yone çek mesela ona anlat 😘
Sakvarelo Alp1 kızım artık onun dişleri var havalı bir çocuk😎keşfedicek tabiki her yeri 😎🥳 merak etme içgüdüsel yapıyorlar bence
Alp1 Sakvarelo havasına kurban onun ama 😂😎🥰 inşallah canım kendisine zarar vermediği sürece çok sıkıntı etmiyorum ama belkide içgüdüsel olarak
Alp1 Balkizlarim öyle yapıyorum canım her defasında hatta ısırma bile demiyorum aklına yazmaması için yapmaması gerektiğini söylüyorum ama inşallah belkide böyle geçicek bu dönem 😘😘
Alp1 Balkizlarim yaa gerçekten mi 🤗 kıyamam herhalde kendilerince bişeyleri öyle keşfediyorlar canım artık biz dikkatli olucaz bakalım😘