Merhaba, 5,5 aylık bebeğim var. Ek gıdaya geçiş yapıcaz ve emzirmeye devam ediyorum. Günümüz şartlarında tek maaşla geçinmek çok zor. Bebeğimi bırakıp çalışmak beni çok korkutuyor yani bana ihtiyaç duyarsa diye veya en güzel zamanlarını kaçırmak yanında olamamak düşüncesi beni çok üzüyor. Bana destek olur musunuz sizin düşünceleriniz nedir bu konuda 😔