Merhaba.benim bebeğim 11 günlük ve ilk günden beri mememi tutmuyor meme agzına gelince bas bas bagırıyor emse emse çok çok 5 dakika emiyor bende çok aglatmamak için sma nın mamasını kullanıyorum 1 ölçek 30 ml kadar yapıp veriyorum.sütüm çok yok ama çıktıgı kadar sagıp onuda veriyorum arada .bebeğim sizce hiç mi emmez ?çünkü ona yetecek kadar süt var bunu biliyorum ama çok aglıyor .bide bi tarafı kesinlikle daha hiç emmedi sadece bir tarafı oda dediğim gibi zorla.başına gelen varsa ne yapmalıyım ?