Merhaba canimiz annelerimiz cici annelerr☺
Bebegim bu gun 3 aylik oldu 4 ayina yarindan baslayacak InshaAllah😍
Sizlerden öğrenmek.istedigim sey chok🤗 ilk olarak bebeginize kacinci ayindan sonra anne sutunden baska ve ya mamadan baska seyler verdiniz? Ve neler verdiniz? Ne kadar verdiniz? Nasil yaptiniz? En iyisi bol vitaminli ve bebeginiz ichin onemli oldugunu dushunub verdiniz?
“Bu arada Azeri oldughum ichin biraz kafa karishikligi ola bilir🤔☺”
Azerbaycandan kucak dolusu sevgiler saygılar sunarım 😘