EsleminAnnesi2020 Gögüs ucu ile emziren varmı ? 5 ay 25günlüğüz hala onunla emiyor meme ucum olmadığından..
Kereminannesiii EsleminAnnesi2020 2 ay öyle emzirdim. Kavraması güçlendikçe normal emzirdim hala normal emziriyorum
minikcancan EsleminAnnesi2020 40 gün onunla emzirdim 2 gündür normal emziriyorum benimde ucum yoktu ama hafif çıkmaya basladı
turunculuanne EsleminAnnesi2020 hangi marka kullandınız? Ben denedim ama bir türlü beceremedim kullanmayı
EsleminAnnesi2020 Egemen26 alamiyo her emzirme oncesi deniyorum bas bas bagiriyo 5 ay 25 günlük olduk ..
Egemen26 Egemen26 bide eğer sağma makinan varsa onunla ucunu çıkart sağ sütünü ucu çıkacaktır sağdıktan sonra ucu çıktığında hemen ver ağzına bakalım
Sincapbebek EsleminAnnesi2020 biz de 5 aylığız hala silikonla emiyor göğüs ucum silikon kadar büyük değil hala o yüzden almıyor. Nereye kadar böyle gidicek merak ediyorum
EsleminAnnesi2020 Egemen26 neyi denedimi 😊 ucunu çıkartmayı mı yikmiyor ucu denemedigim ürün kalmadı göğüs ucu çıkartıcısına kadar 😊 çok şükür sütüm var maşallah maşallah 😀sütüm varkende mama veresin gelmedi biberonda silikon takması daha kolay hemde daha iyi anne sütü
BenimMinikMucizem EsleminAnnesi2020 Benim bir göğsümün ucu yoktu pompa ile çıkarıyordum etrafına süt sürüyordum hemen ağzına veriyordum cuk cuk emiyordu zamanla biraz daha çıktı şimdi 5 aylık daha iyi kavrıyor ve çekiyor emzirdikçe çıktı
yaz06 Bizde 4.aylığız çok demiyorum ama almıyor bir hafta boyunca onlar olmadan emdi çok güzeldi fakat sonra ne oldu anlamadım tekrar onlara dönmek zorunda kaldık. Galiba emzik ya da biberon kullanımından onlarla daha rahat ediyorlar.
acikahve EsleminAnnesi2020 Ben de silikon göğüs ucuyla emziriyorum. Göğüs ucum var fakat 45gün iyileşmesi için denemediğim yöntem kalmadı. Doktorum her cildin iyileşemediğini söyledi. Benim alerjim satımım var ve cildim çok hassas. Cildimde aynı şekilde alerjik.
Asilimsmom EsleminAnnesi2020 Ben de uç ile emziriyordum başta göğüslerimin ucu içine kaçıktıı o yüzden ona başvurdum ama bi süre sonra göğüs ucum çıkmasına rağmen emmek istemedi o plastiklere alıştı çünkü şuanda onları da istemiyor artık emmeyi bıraktı malsef çok denedim kendi göğsümü almadı sonunda da hepten bıraktı :(
mina00 EsleminAnnesi2020 bende de ılk baslar oyleydı ama sonra cıkarıp verdım zorda olsa alıstı tutdu ayrıca pompada kullandım oda yardımcı oldu cıkmasına