Arkadaşlar iki haftadır meyve sinekleriyle başım dertte öyle böyle değil koloni kurdular.Çiçeğim yok bebişim için muz çıkarmıştım tezgaha bir başladı ne denediysem gitmedi.Raid sıktım.İnternette tuzak buldum üzeri streçle kaplı karışımlar hazırladım yok düşmedi.Youtubedan deterjan sirke karışımını denedim.O da olmadı.Bal,şeker,sirke,deterjan karışımlı bir bideo vardı onuda denedim.Kafayu yicem hiçbir şekilde ölmüyorlar.Ya raidi bana sıksan ben ölürüm bunlara sıkıom buramada sık der gibi kaçıolar.Evi terkmeme az kaldı o yüzden lütfen bilen bir arkadaş varsa yardımcı olabilir mi?