Durusevgi ay benim sağ göğüs ucum çok kötüydü. Her emdiğinde ciğerim parçalanıyodu sanki özellikle geceleri 😓 kalkan, krem, zeytinyağı hiç birini düzenli kullanmadım. Kendi kendine geçti. Göğsüm aktığında kıyafetime geçmesin diye bez parçasını katlayıp göğsüme koyuyorum. Süt akınca orası nemli kalıyo belki o iyi gelmiştir diye de düşünüyorum 🧐