Demt78 Prens_annesi2_5_20 yani başta biraz nemli oluyor tabi ki ama öyle terleme gibi değil sabaha karşı sıcaklık düştüğü için dengeliyor ensesini kontrol edin sürekli soğuksa üşüyordur
Smgsydn Prens_annesi2_5_20 sadece atlet giydiriyorum odası 23 24 derece oluyor. Sıcacık kalıyor vücudu
Prens_annesi2_5_20 Cherryblossom bence çorap giydirmeyin kan dolaşımı için doktorlar önermiyor uyurken giydirmeyi bence ince Bi alt uzun kollu atlet giydirip Bi deneyin üşümüyor terlemiyorsa öyle devam edersiniz ama bence terletmez 24 derece için 0.5 tog değerine anca
Prens_annesi2_5_20 Dilek24 bizdede hep öyle o yüzden tulum sipariş ettim büyük ihtimalle yarın gelir canım bakalım inşallah sever ve sıkıntı yaşamayız 😊
Prens_annesi2_5_20 Demt78 denedim ve bacakları üşüdü terlemenin aksine yarın bacaklarına alt giydiricem üste kısa kollu atlet var ora iyi üşüme yok yani güzelmiş 😊
Demt78 Prens_annesi2_5_20 evet ben de ilk gün altına bir şey giydirmemiştim üşüdü öyle şimdi inçe bir pijama giydiriyorum bir de ayaksız almıştım çorap giydirmeyi uygun bulmuyorlar kan dolaşımı için kendi çoraplarımdan giydirdim hem sıkmıyor hem de üşümüyor onu da deneyebilirsiniz😊
Prens_annesi2_5_20 Regestation geldi canım denedim sadece kısa kollu atletle giydirdim bacakları üşüdü üstüne terlemedi ve üstünü örtmediğim için tepinmeden yattı ilk defa 😊
Prens_annesi2_5_20 Naz_N canım dün gece giydirdim canım kısa kollu atlet ile belden üstü sıcacıktı terleme yoktu ama bacakları üçümüz gibime geldi valla gayet güzel yattı ilk defa tepinmeden sele serpe yattı yavrum kalı. Değildi 21.5 22derece
YasemiNYagmur1 Prens_annesi2_5_20 bende 2.8 tog aldım 18 20 derece evin ısısı. Kalın diyorlar ama ince toglu olanların altına pijama giydiriyorlar 🤷🏼♀️Bunun altına yarım kollu zıbın yetiyor üzerini örtmeden rahatça yatıyor
Prens_annesi2_5_20 YasemiNYagmur1 bizim evin derecesinde 21.5 22 oluyor ve bacakları üşümüztü hatta bu gece altına birşey giydirip yatırıcam
sevimeyuboglu61 Prens_annesi2_5_20 odamız 23-24 derece bende 2.8 tog kullanıyorum. Oğlum 22 aylık ve üstünü kesinlikle örtmüyor . Üşümüyor çokmgüzdk sıcak tutuyor.
Prens_annesi2_5_20 sevimeyuboglu61 bende çok sevdim ilk dün gece giydirdim hiç depinmeden yattı rahatça üstünü açtı açacak derdi yok valla güzel oldu üşüyordu peki siz ayaklarını nasıl yaptınız ayaksız mı tulum
sevimeyuboglu61 Prens_annesi2_5_20 bizimki ayaksız ben ayaklarıns bir şey giydirmiyorum soğukta olmuyor