idil1990 Prens_annesi2_5_20 2.8 cok fazla bence 1.7 aldim ince giydiriyorum icini penye oda 23 24 ortmuyorum. Bence 2.8 de terler die dusunuyirum
Prens_annesi2_5_20 idil1990 sıkıntılı işte yaa ben sadece kısa kollu zıbınla giydirmek istiyorum olmaz mı ki bilemedim
Mom0363 Eğer eviniz soğuk olmuyorsa 2.8 kalın bi değer. Terleyebilir çocuk. Kızımın yattığı oda 22 derece oluyor. 1.7 tog tulumun içine, uzun kol alt üst ince bir pijama takımı giydiriyorum. Bu şekilde ne terliyor, ne üşüyor.
Prens_annesi2_5_20 Mom0363 şuan sipariş vermiştim acaba çok mu kalın oldu o zaman iade eder diğerini alırım artık
Sevgilimmm Prens_annesi2_5_20 oda sıcaklığıniz nedir? İnternetten tog değerleri yazınca uygun sıcaklık ve içine giydirmeniz gereken yazıyor
Prens_annesi2_5_20 Sevgilimmm tog değerlerine baktım canım 23. 24 derece oluyor en fazla 22 falan olur geceleri normalde belki o kadar olmaz ama kaynanam gille beraber yaşadığım için odamın kapısı kapalı sıkıntılı ama ben bile üşüyorum üstüm açılınca o yüzden dedim
Prens_annesi2_5_20 turunculuanne bazılarında yazıyor bazılarında yazmıyor Bi kaç modele bakın görürsünüz
hunilimomm Prens_annesi2_5_20 çok kalın değil canım benim bulunduğum ile ve evime uygun diye 1.6 aldım 2.8 çok kalındı ben tercih etmedim
Prens_annesi2_5_20 hunilimomm nerde yaşıyorsunuz acaba ben sivastayım ve buranın ayazı soğuğu adamı yakar o derece
Mom987 Prens_annesi2_5_20 Ben geçen sene dışarı çıkarken giydirmiştim bir ara ailemde kaldım kaloriferli olunca oda ısısı 23 24 derece oluyordu 2.8 togla terliyodu. Bende ince tulum almıştım. Oğluma 3 tane mont alınmıştı hiç sevmemişti bende 2.8 tog uyku tulumunu mont niyetine giydirmiştim
delilah 1.7 tif lcw ve ebebkten aldım bikaç tane iki senedir uyku tulumu giyiyor yaz kış farketmez yazında yazlık tulum ile yatıyor . daha rahat oluyor ben kendime bile aldım tulum 😅 ev 20 25 arası değişiyor bizim bazen hiçbirşey giydirmiyyorum serin günlerde çıtçıtlı body ile giydiriyorum doğduğundan beri 1 dakika üstü örtülü uyumadı imkansız yani 17 aylık hala aynı daha da hiç üşümedi uyku tulumu ile
Prens_annesi2_5_20 Kuzey-41 zaten 0.12 ay ayaklı 12 aydan sonrası ayaksız ama bende ayaksız daha mantıklı
Oyku123 E bebekten 1.5 tog aldım sadece zibınla yatirdim sırti su gibi terledi mecbur uykusundan uyandirip uzerini degistirmek zorunda kaldim birdaha da kullanmadim .
Prens_annesi2_5_20 Oyku123 öyle mi hmmm bakalım denerim baktım terliyor olmazsa giydirmen dışarı çıkarken giydiririm her türlü kullanırım çöp olmaz yani
Organiktavuk Prens_annesi2_5_20 ben 1.7 aldım odası 23-24 derece uzun kollu zıbın ve altına ince pijama giydiriyorum emerek uyuduğu için ilk bir terliyor ama gece iyi üşümüyorda ilk bende tek zıbınla yatırdım bana soğuk geldi vücudu
Prens_annesi2_5_20 Organiktavuk ama ben 2.8 sipariş verdim zıbınla anca oda sıcaklığı en fazla 22 olur