Annebal bence bu kadar uzulmeyin, tabii iki sene anne sütü alsa daha iyi ama, zaten 6 ayı geçmiş. Bende geneli k zehirlenmesi sebepli erken dogum yaptım. Sürekli sagarak verdim. 4.5 aydan beri sağıyorum. Acıkcası 6 aydan sonra sütüm kesilsede cok fazla üzülmem. Zaten yeterli kadar içti. Kendinizi harap etmeye lüzum yok. Cunku sagmak cidden eziyet. Tek bebek büyütüyorum, eşim makine mühendisi. Sorumlu oldugu İcin eve cok gec geliyor, 8 de falan evde oluyor. Onada kıyamıyorum, yardım etmeye calısıyor ama yoruluyor zaten işte. Onuda anlıyorum. Bir yandan bebekle ilgilenmek bir yandan sagmak gercekten cok cok zor