hirasu Ozdemm valla canım ınsallah postuna cevap veren olur bızde 11,5 aylığız sütümde yok mama verıyorum gece ıstıyo mama ağlıyo vermeyınce dedıklerı gıbı suyu verdım ama ıcmıyo bende kesmek ıstıyorum artık beslenmeyı ama olmuyo 😔😔
hirasu Ozdemm bende gecen buna benzer post acmıstım canım cevap veren olmamıstı cınsellık postlarına yorumlar 100-200 bu tur postlara yorum 2-3 gerçekten çok yazık burası amacının dısına cıktı artık
Mom9 Gece uyandığında su vermeyi deneyebilirsiniz. Ben 10.ayda denedim ama başarılı olamadım yine de emmeye kalkıyodu. 12.ayda kendiliğinden bıraktı
Ozdemm Cevap verene yok maalesef ya ama en saçma posylara cevap veriyorlar 2 dirpoost attım 1 tane fikir tavsiye veren yok
Arhim hirasu canım kızımda 11 aylık. Gece mama vermezsem geri uyumuyor. Dr gece beslenmeyi bırakın 1yasınsa devam sutunuz bırak tırcam dedi. Ama yok yıne uyanıyor ve vermezsem uyumuyor. Ne olacak bılmıyorum
Cihanergis Ozdemm bebek uyutucu program var ordan süpürge sesi ve piş pişi açıyorum uyuyo memeyi bırakıyo