Kizlar bebegim 22 gunluk. Dun emzirirken atesi yuksek gbi geldi olctum 37 ile 38 arasi degisiyor. Doktora goturdum hem idrar hem kan tahlili yapti hepsi iyi cikti.calpol yazip gonderdi. Bugun olctum yine ayni derecede atesi.Peki niye atesleniyor bu bebek benim napmam lazim bilmiyorum. İlk bebegim zaten sutum az ve zayif dogdu. Cok uzuluyorum