Blueq Yasayan varmi kac gun hastanede kaldi 😰😭Asiri dusmus kansekeri ciksrilmaya calisilio 4 gun oldu
Mina0607 Blueq hastanede yatıyosa birkaç gün alır bol bol emzirin. Benimkide düşüktü baygındı hiç uyanmıyodu meme almıyodu bu dönemde hastanede uğraşmamak için ben mama vererek düzelttim.
Mom078 Blueq Artık ağlaman için geç yıpratma kendini toparlan bebeğin Allah’ın izniyle tedavisi olur çıkar bundan sonra daha temkinli olursun araştırır uygularsın çok geçmiş olsun
Tlnbrky Bol bol emzir gelmiyorsa mama ver bi şekilde doyur karnını ☺️ Uyanmıyorsa soy ten tene temas yapın kendini güvende hissettiği tek yer kucağımız 🥰