Merhaba güzel anneler. 11 aylık kızım var nasipse ikinci cocugu düşünüyoruz. Ama şöyle bir durum var. Daha önce kayıplar yaşadım testler yapıldı vs kan pıhtılaşma eğilimim oldugu söylendi kızıma hamileyken 9 ay boyunca asprin ve iğne kullandım. Tam olarak kan pıhtılaşması sayılmadığı için iğneler için rapor alamadım yani 1 kutu(10 tane) iğneye 90 TL gibi bir para ödedim. Şimdi benim merak ettiğim nokta kan pıhtılaşması olup 1. Gebeliğin de iğne kullanıp diğerinde kullanmayan oldu mu? 1. Gebelikte iğne kullanıp diğerinde asprin kullanan yada sadece asprin le sağlıklı gebelik geçiren var mı?