ensarinannesi Günaydın Arkadaşlar😍oğlum dün 5.ayı tamamladı kavanoz mama kullananlar var mı sizce verilmeli mi ek gıdaya başlangıç için uygun mudur ben denemek için hero baby Elmalı muzlu aldım tecrübeli anneler deneyimlerinizi bekliyorum 😍
Mirsim ensarinannesi b n o ayda evde sebze haşlayıp veriyrdm en ama arada bı elmalı muzlu hero baby aliyrdm bebeğim çok seviyordu
Melikederinakinnn ensarinannesi canm o aylarda yeni baslycaksan eger uygun degil ki muz zaten genelde kabiz yapiyor daha gec muz verebilirsin ek gidada verceksen ama elma armut cam rendeden gecirip verebilirsin illa meyveli bsey vermek istyosan ama sebzeyle bslaman en iyisi sonra tatliyi sevip sebzeyi yemiyoelar
CemreKerem35 ensarinannesi ben de ilk heyecan ile bir tane kavanoz mama alıp vermiştim 2 3 çay kaşığı kadar . Ama sonra yanlış yaptığımı anladım çünkü kıvamı çok pürüzsüz ve tadı da tatlı . Bebeğiniz bu şekilde tadı alırsa ek gıda sizin için sorun olabilir . Daha pütürlü gıdalar ile başlamak daha doğru . Bir de meyve gibi şekerli yiyecekleri genelde sever bebekler yani mutlaka sevdiği bir iki çeşit meyve olacaktır ama sebze genelde sorun olur o yüzden bence sebze ile başlamak daha doğru .
Deletedmom379 ensarinannesi canım önce tadım yaptırdin mi. Bitti mi tadimlar. Bir de meyveyle baslamani hiç tavsiye etmem o şekerli rattan sonra sebzeyi çok zor yiyorlar bende 10 gün oldu başlayalı armut verdim çok az sürekli onu istiyo 🙄
Mervea Ek gıdaya başlangıç için uygun değil onun yerine sebze haşlayıp verebilirsin sonrasında yoğurt yumurta meyve Katkı maddeleri birde kavanozmamayı evde kendiniz yapabilirsiniz en azından içerisinde ne var bilirsiniz
Mom9 Ne gerek var mis gibi sebzeler meyveler dururken.. Önce tadımları yaptırın. Kavanoz mamasını evde kendinizde yapabilirsiniz internette bir çok tarif var.
asyasare ensarinannesi canim evde sebze meyve. varken gerek yok kivami cok puruzsuz ve gercekten tatli. kavanoz mamalar daha cok hani disarda isin vardir veya yolculuga cikarsin uzun yolda vs idare etmek icin arada verilebilir. ama 5 ay icin erken. ben 7 aylik falanken ev tasiyorduk o zaman 1-2 kere vermistim daha dogal gaz baglanmamisti cunku. hani bu gibi durumlarda verirsin .
Melinamm ensarinannesi onermiyorum hazir urunleri alacaginiza kendizi yapabilirsiniz evde. Ben hayatta kendim almam oyle seyleri bir yakinimiz bize gelirken aldi getirdi bende atmiim cope dedim bi kasik verdim bebegime hemen alerji yapti kizardi dudagi fln. O gunden sonra deidm bir daha hazir birsey vermiycem
Sevgilimmm ensarinannesi ilk olarak tadimlar ile başlatın sonrasında kendiniz yapabilirsiniz. Ben yaparım hep çok basit. Tarif de verebilirim