Aleynam ayy ben ne cektim sakın korkma telaş yapma geçiyor bunu bil.. 12 Eylül'de özel hastanede doğum yaptım 5 gun snra bantı cıkardı doktor cok iyi dedı 8. Gun kokusuz akıntı geldi gittim doktora hablu kagıt koy dedi batikon antibiyotik vs. 14. Gundu sanırım gece tuvalete kalktım belden asagım sırılsıklam su akıyo dikişten gittim aynı hastanede acile karnımı sıkıp suyu boşalttılar 5 gun boyunca antibiyotik ve bu karın sıkıp su boşaltma işlemi içine kırmızı bi ilaç sıktılar yıne gecmedi bu kez 4 dikiş attı doktor üstten ve 8 gun damardan serumla antibiyotik kullandım gecmedi her gun agladım resmen iyileşmicem diye.. snra cok eski bir doktorumuz vardı pahalı diye hamileyken gidemedim son care ona gittim dayancak gücüm kalmadı cocuguma süt veremedim antibiyotikler yüzünden. Gittim doktor sorunun neyden kaynaklandıgını söyledi ameliyatta kullanılan materyaller vücudumda reaksiyon yapmış kullandığım serumları ılacları duyunca adam sasırdı hemen dikişimi cıkardı 90 gunde erir bu dedi. Sonrs bol batikon döktü ve üstüne bildiğimiz kara merhem sürdü 4. Gun akarsa gel dedi ama 3 4 kez gunde batıkon sürdüm üstüne gazlı bez ve tülbentle bağladım 3. Gun aksamı ne akıntı ne bsey kapandı gitti.. tavsiyem dikiş cözüm degıl o dikişin arasından da mutlaka sızıntı oluyor daha cok can sıkıyor batikon dök gazlı bez tülbent orayı sakın nemli bırakma