Arkadaşlar 3 aylık olduk hala bitmeyen gaz sorunumuz var yememe coraplarima o kadar öze gösteriyorum ki ve çocuk için de aynı kiraz cekirdekli kemer çorap biogaiya zinco sab simplex relactaz nurse hurveys hiç biri ayrıca sabah rezene ve kimyon nerdeyse 50 cc akşama da anason veriyorum fayda etmiyo ne yapabilirim bunlardan başka