Busssss Merhaba anneler 4,5 aylık kızıma kehribar kolyesini nasıl kullanabiliriz boynuna tak maya korkuyorum çekiştirip havasız kalmasın Allah korusun diye napacağım?
Deletedmom413 Busssss Ozamanlar uyanikken takiyodum uyurken cikariyordm Simdi surekli takiyorum gece uykusunda cikariyorum
RuzgarsMommy Busssss ben 5. Aydan beri kullaniyorum ilk zamanlar uyurken korkar cikarirdim simdi onunla yatiriyorum hicbir sıkıntı olmadi çok sukur çok da iyi geldi 🙏
smile56 Deletedmom413 boynunu ağrıtabilir mi malum bebelerin hep gıdısı var oraya sıkışıp boynuna iz yapar mı diye düşünüyorum bence
Deletedmom413 smile56 Bizim kolyenin her tas arasi dügüm var cekistirip kopup yutmasin diye. Taslarda sert degil iz gormedim hic