2,8 tog olanı sadece bir kez giydirdim sıfır kol zıbın ile, şu an 1,5 tog olanı kullanıyorum, bizimkinin ense terlemesi hep var, tulumdan önce de vardı, bebeğimle beraber yatıyorum ve o her kıpırdadağında uyanıyorum sürekli kontrol ediyorum, terleyip terinin soğuması söz konusu değil, sadece ensesi o şekilde oluyor, normalde de akşam 10 da uyuyor, ben de 1 gibi uyuyorum, oturduğum süre içinde de hep kontrol ediyorum bacaklar göğüs hep buz, zaten uyku tulumunu elime aldığım da hep soğuk, giydirmeden önce biraz Petek’te soğukluğunu kırıyorum hatta