Merhaba güzel anneler oglum 16 aylik gece 1 de de yatsa 2 de de yatsa sabah 7 deyince uyanir oldu şu son 1 haftadır bu sekilde gunduz uyutmamaya çalışıyorum gece uyusun diye ama pek bisey fark etmiyor humana iyi geceler cayi aldim bebeklr icin olanlardan ama pek bi faydası yok 1 de yatti 6 da kalkti salliyorum tekrar ama bunaldim 😑😑🙄🙄nolur çözüm önerisi olan varsa yazsın