Birgul ilk basta siz kucuk kucuk ayırın salatalıgı oyle koyun onune biraz alışsın isterseniz öğürmesi boğulduğu anlamına gelmıyo merak etmeyın fazlasını atıyo ıste öğürerek, bende evhamlıyım ama anne olarak guclu olmamız lazım ilk baslarda benım bebegımde cok öğürüyodu zamanla daha azaldı sizinde oyle olur