Merhaba bende geciren bir anneyim 2 bucuk aylık bir bebegim var birkez sunu söylemek isterim bu hastalıgın ilaçı yok verdikleri ilaç da birsey etki etmiyor kafanızdan bunu atın ve bol vitamin yükleyin takviye ilaçlar alın bebeginizi bol bol emzirin , ben bol bol takviye aldım kemik ilik suları tükettim meyve yedim sarımsaklı yogurt tükettim hergün kıyafet degistirdim carsafımı hergün yıkadım bütün havluları kaldırdım tek kullanımla havlu kullandık evin heryerine dezenfekte koydum her dokundugum yere cıktım tuvaletten sonra bol camasır suyu döküp cıktım tatlı cok tüketmedim esim ben bu sekilde atlaattık maskemiz gece gündüz agzımızdaydı bebegimiz yanımızda uyudu hergün koyafetini degiştirdim her emzirmede karbonatlı suyla gögsümü yıkadım bol bol emzirdim ve morel cok önemliiii okdr önemliki
ben dogum yaptım hastanedenn aldım hamileligim boyunca yasamadım ve biz bu serüçte evde 6kişi birden olduk kayın validemle yasıyorum bi görümcem bi kayınbabam var ,görümcem 2 yasında ogluyla gelmişti oda bizden aldı benden yani cünkü ben hastaneden aldım yoksa biz cok korunuyorduk hiç, herkez odasında korundu bu sekilde evde herkez tek tek masaya oturup yemek yedi tek kullanımlı tabak bardak catal kullandık bol ıhlamur kusburnu tükettim isteyin üstesinden gelirsiniz ama bebeginizi emzirin ben ilaç içmedim bol takviye vitamin alın